سایت سید احسان قاضی زاده هاشمی - پایگاه اطلاع رسانی سید احسان قاضی زاده هاشمی - سید احسان قاضی زاده هاشمی
پیوندها
رهبری مشرق نیوز فارس نیوز تسنیم نیوز مهرنیوز رجانیوز صراط نیوز مشرق نیوز تابناک خبرآنلاین
تقویم رویدادها
1403 اردیبهشت 17 دوشنبه May 06, 2024
تصاویر منتخب
مجلس شورای اسلامی
مرکز پژوهشهای مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس
معرفی اعضا
شورای نظارت بر صدا و سیما
ثبت درخواست دیدار حضوری
پخش زنده شبکه های سیما
پخش زنده شبکه های رادیو
طرح ها و لوایح امضا شده
حوزه انتخابیه : خراسان رضوی (سرخس،فریمان،بخشهای احمد آباد و رضویه)

عضویت در کمیسیون

سال اول : عضو کمیسیون فرهنگی

تعداد طرح و لوایح امضاء شده نشانگر عملکرد نمایندگان محترم نبوده و معیار سنجش فعالیت آنان نمی باشد.

طرح / لایحه امضا شده توسط "آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی"

لیست کامل طرح ها و لوایح امضا شده توسط ​سید احسان قاضی زاده هاشمی           ( کلیک کنید )

اخبار
1402/06/24 09:09

درد معیشت خوره ذهن ورزشکاران ملی شده است

 تبعیض در پرداخت پاداش و جوایز قهرمانی سال‌هاست تکرار می‌شود مسئله مربوط به دیروز و امروز، این وزیر و آن وزیر نیست، وزارت ورزش و جوانان صدای ورزشکاران معترض که درگیر معیشت هستند و حتی پاداش قهرمانی خود را دریافت نکرده‌اند، نمی‌شنود!

 

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، این روزها ورزشکاران بسیاری با غول تورم در افتادند و برای این رقابت نابرابر ناتوان به نظر می رسند، قهرمانانی که در سیل گرانی با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشتند تا همچنان سنگ زیرین آسیاب باشند.

آنچه مسلم است ورزش آن هم از نوع قهرمانی پر هزینه است و ورزشکاران برای رسیدن به آمادگی لازم جسمانی خرج و برج شان چند برابر یک فرد عادی است لاجرم نیاز به حمایت های خاص از طرف متولیان ورزش کشور دارند.

ولی آنچه حتی روزگار قهرمانان جهان ایرانی گواه می دهد جز بی مهری و عدم توجه به خواسته‌های حداقلی آنها نیست در این میان برخی از قهرمانان لب به شکوایه می گشایند و از مسولان گله دارند که وعده می دهند و از وفا خبری نیست.

به سراغ یکی از همین قهرمانان رفتیم که در پارالمپیک توکیو درخشید و در پرتاپ دیسک مدال طلا را به ایران آورد مهدی اولادی پر از درد است از تبعیض ها در ورزش می گوید و از ورزشکارانی که به نان شب محتاج هستند.

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و دیسک در گفت‌ و گو با  خبرگزاری خانه ملت، می‌گوید: پرداخت پاداش نوعی انگیزه برای ادامه فعالیت ورزشکاران است اما پاداش‌ها به قدری نیست که کفاف هزینه زندگی ورزشکاران را بدهد و با تورم حاکم در جامعه همخوانی داشته باشد.

وی در ادامه می‌افزود: بنده در پرتاب دیسک و وزنه مقام نخست رنکینگ جهانی را کسب کرده و برای حفظ این مقام نیازمند هزینه‌هایی هستم، اما همان پاداش حداقلی در نظر گرفته شده هم پرداخت نمی‌شود این مسئله تنها مربوط به من نیست گاهی در مورد  سایر ورزشکاران صدق می‌کند.

 تورم حاکم در جامعه تاثیر مستقیمی بر عملکرد ورزشکاران دارد

اولاد با اشاره به تورم حاکم در جامعه که تاثیر مستقیمی بر عملکرد ورزشکاران دارد، یادآور شد: افزایش هزینه تجهیزات ورزشی برای تمرین در کنار حفظ آمادگی بدنی در راستای حضور در مسابقات ورزشی برای هر ورزشکار لازم و ضروری است.

قهرمان پارالمپیک توکیو با تاکید بر اینکه پرداخت ۲۰۰ هزار تومان پاداش به نوعی توهین به ورزشکار جهانی است، ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه ثبت نموده و هیات نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که ثبت کرده‌ام مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش دادند که نپرداختن آن بهتر از پرداخت این رقم بود؛ به قدری این مبلغ کم بود که نوعی توهین محسوب می‌شود.

مدیران استانی شان و منزلت خود را بالاتر از آنچه که هستند، می بینید

وی در ادامه یادآور شد: حدود ۵۰ روز است که از مسابقات جهانی پاریس بازگشته ام، اما هیچ کمکی از هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده‌ام، انتظار داشتم در حد یک تماس تلفنی، آرزوی موفقیت و قدردانی صورت می‌گرفت گویا برخی از مدیران استانی شان و منزلت خود را بالاتر از آنچه که هستند، می بینید.

مدیران ورزشی به وعده‌های خود عمل کنند

اولاد با انتقاد از عدم تحقق وعده وعیدهای مسئولان استانی در پرداخت پاداش، گفت: بعد از بازگشت از مسابقات پارالمپیک توکیو اداره کل ورزش استان فارس طبق مصوبه شورای ورزش استان قرار شد ۵۰ عدد سکه به عنوان پاداش در سال۱۴۰۰ به بنده و خانم ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی دارنده سه طلا و ۲نقره مسابقات جام جهانی؛ پرداخت کنند که حدود ۳۰ سکه در همان دوران پرداخت شد و ۲۰ سکه آن باقی مانده که در قالب دو حواله ۱۸۰ و ۵۰ میلیونی واگذار شد اما متاسفانه از همان سال تاکنون این حواله ها نقد نشده است، به گونه‌ای که سال گذشته برای دریافت مبلغ حواله شکایت کرده ام و با تغییر مدیریت‌ها، مدیران جدید حاضر به پرداخت مبلغ ذکر شده حواله نیستند.

ورزشکاران همیشه قدردان حمایت‌های مردم هستند

اولاد با تاکید بر اینکه ورزشکاران هم نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند، اظهار داشت: ورزشکاران همیشه قدردان حمایت‌های مردم به واسطه مهر و محبت شان هستند و تلاش خود را برای سرافرازی ایران خواهند داشت اما چرا مسئولان از حداقل حمایت‌هایی که حق و حقوق ابتدایی ماست امتناع می‌کنند، در حال حاضر با پاداشی که قرار به دریافت آن بود می‌توانستم سرمایه گذاری کنم اما با تورم حاکم فقط ارزش مادی پاداش کاهش یافته است، البته اگر پرداخت شود.

جای سینه سوختگان ورزش در میدان‌های مدیریتی خالی است

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و دیسک با بیان اینکه جای سینه سوختگان ورزش امروز در میدان‌های مدیریتی خالی است؛ گفت: تمام سینه سوختگان ورزش که خاک میادین مختلف را به جان خریده در خارج از گود ایستاد و میدان را به کسانی سپرده‌اند که سر رشته‌ای از ورزش ندارند؛ بیش از ۸۰ درصد مدیران ورزشی خارج از خانواده ورزش هستند و بسیاری از پیشکسوتان با راه اندازی باشگاه‌های خاص میدان را به کسانی داده که اطلاعاتی در مورد ورزش و سختی که ورزشکاران متحمل می‌شوند تا به مقام قهرمانی برسند، ندارند و همین مسئله منجر شده تا حداقل حمایت از ورزشکاران صورت نگیرد. افرادی که برای مدیریت فدراسیون‌ها انتخاب می‌شوند باید برخاسته از میدان‌های ورزشی باشند تا سختی کار ورزشکاران را درک کنند.

اولاد در ادامه خاطر نشان کرد: حدود دو سال از مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو می‌گذرد و تقریبا ۶۸ نفر از ورزشکاران بعد از بازگشت اقدام به افتتاح حساب دریافت حقوق داشته که متاسفانه واریز نشده است، در نشست صمیمی رهبر انقلاب با ورزشکاران توکیو دستور رسیدگی این مسئله را به متولیان امر داشتند اما تاکنون مسکوت باقی مانده است، امیدوارم مجلس به صورت جدی این موضوع را از مسئولان وزارت ورزش پیگیری کند تا به نتیجه برسیم.

با سیداحسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز درخصوص عدم پرداخت پاداش قهرمان المپیک و پارالمپیک، به گفت‌وگو نشستیم.

وی گفت: با پیگیری مجلس و سازمان برنامه و بودجه کل اعتبارات اختصاص داده شده به بازی‌های المپیک و پارالمپیک به صورت کامل پرداخت شده تا برای رقابت‌های آسیایی امید آفرین باشد و عدم پرداخت پاداش به قهرمان ملی پارالمپیک حتما پیگیری خواهد شد.

اعتبارات لازم در کمیته المپیک و پارالمپیک پرداخت شده است

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: با پیگیری کمیسیون فرهنگی اعتبارات لازم در کمیته المپیک و پارالمپیک پرداخت شده است، حتی برای بهبود وضعیت زندگی ورزشکاران و حمایت از قهرمانان ملی و بین المللی مجلس اعتبارات مناسبی در بودجه سال جاری مد نظر قرار داد.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه یادآور شد: عدم پرداخت پاداش قهرمانان پارالمپیک از جمله مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و دیسک که به تازگی هم از سوی برخی رسانه‌ها دنبال شده به صورت خاص پیگیری خواهد شد.

پرداخت اندک پاداش به قهرمانان هیچ نسبتی با عملکردشان ندارد

قاضی زاده با تاکید بر اینکه پرداخت اندک یا عدم واریز پاداش به قهرمانان هیچ نسبتی با عملکردشان ندارد، خاطرنشان کرد: اینگونه پرداختی ها به نوعی توهین به قهرمانان ملی و جهانی است که عملکرد وزارت ورزش را زیر سوال می‌برد./

انتهای پیام/

آیینه رسانه ها :

درد معیشت خوره ذهن ورزشکاران ملی شده است / خبرگزاری خانه ملت


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها : 
صندوق نظرات

این قسمت صرفا جهت ارسال نظرات مخاطبان گرامی می باشد .

نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیکی :
موضوع :
عنوان :
متن :

Where you can buy Louis Vuitton Replica : How To Generate An A Handbag Collection Handbags (or purses) are a necessary accessory for pregnant women. It is used to store all types of stuffs including hair brushes, wallets, cell phones and etc. There are many types of handbags including size, styles, brand name, and color. However, high quality of the handbag and print varies from company to company. An individual are know one who did this before, consuming consult your man on what company to utilize for creating a customized ladies handbag. Wherever possible always succeed hard for that opportunist intruder. Many handbag thefts occur when passing motorists snatch them through arms of pedestrians, so eliminate this prospect altogether by simply wearing your handbag on the other hand shoulder, a simple yet effective safety lesson! Many women own really one or two "staple" handbags, that use everyday and pair with most outfits. What's more, nearly these handbags end up being neutral in colour - for example, browns, nudes, or plain dark-colored. However, choosing a handbag to mesh with most "looks" does not mean it has to be mundane. Opt for an unique style, while sticking with a neutral colour, and you'll still be in a very position spice up any dress and bag. Alternatively, kick it up a notch by deciding on a handbag with metallic or subtle print detailing. If an individual might be a woman that in order to be wearing the latest in fashion then red handbags are for your corporation. You only desire to look in the celebrity magazine for a few minutes to notice that a red bag is quite popular right now. Red is fashion and a red purse will have your friends jealous and asking you where you found the site. A red bag can be a great fashion accessory and may never always turn heads when you are wearing it. There are even websites that offer design and preview feature for one to really personalize your laptop bag. With this feature, you can experiment with elements, including colors by altering the background color, the positioning of the picture in addition to way the photo had in mind is attached to the bags. It is very that purchase a designer purse from an authorized seller. In case the seller isn't authorized, a straightforward high possibility that the designer handbags he is selling are fake. So as to avoid getting cheated, you should visit a founded handbag organize. cheap imitation handbags, white handbags, affordable handbags
fake louis vuitton belt LOUIS VUITTON sunglasses replica replica Louis Vuitton supreme Backpack louis vuitton artsy replica louis vuitton messenger bag replica louis vuitton duffle bag replica Replica Louis Vuitton sunglasses louis vuitton neverfull replica fake louis vuitton crossbody louis vuitton messenger bag replica louis vuitton backpack replica fake louis vuitton backpack louis vuitton fake fake louis vuitton tas kopen louis vuitton nep tas kopen louis vuitton outlet nederland copie louis vuitton replique Sac Louis Vuitton Sac louis vuitton pas cher chine imitaciones louis vuitton espana bolsos louis vuitton outlet louis vuitton outlet espana borse false louis vuitton napoli imitazioni louis vuitton borse louis vuitton imitazioni perfette online zaino louis vuitton falso borse louis vuitton false borsa louis vuitton replica imitazioni louis vuitton taschen aus der türkei online kaufen Louis Vuitton China online Shop louis vuitton imitate kaufen louis vuitton imitate kaufen Louis Vuitton replica louis vuitton tasche gefälscht kaufen gucci replica fake dior saddle bag Replica Fendi Backpacks replica goyard replique sac hermes replique sac ysl Sac chanel pas cher chine handbags replica Australia cheap hermes bags from china chanel replica Hermes replica uk chanel imitazioni perfette knock off chanel bags imitazioni borse gucci gucci imitazioni borse gucci imitazioni imitazioni dior imitazioni borse dior fake gucci bags sac gucci pas cher chine dior tasche replica imitazioni hermes gucci belt replica hermes imitazioni