سایت سید احسان قاضی زاده هاشمی - پایگاه اطلاع رسانی سید احسان قاضی زاده هاشمی - سید احسان قاضی زاده هاشمی
پیوندها
رهبری مشرق نیوز فارس نیوز تسنیم نیوز مهرنیوز رجانیوز صراط نیوز مشرق نیوز تابناک خبرآنلاین
تقویم رویدادها
1403 اردیبهشت 10 دوشنبه April 29, 2024
تصاویر منتخب
مجلس شورای اسلامی
مرکز پژوهشهای مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس
معرفی اعضا
شورای نظارت بر صدا و سیما
ثبت درخواست دیدار حضوری
پخش زنده شبکه های سیما
پخش زنده شبکه های رادیو
طرح ها و لوایح امضا شده
حوزه انتخابیه : خراسان رضوی (سرخس،فریمان،بخشهای احمد آباد و رضویه)

عضویت در کمیسیون

سال اول : عضو کمیسیون فرهنگی

تعداد طرح و لوایح امضاء شده نشانگر عملکرد نمایندگان محترم نبوده و معیار سنجش فعالیت آنان نمی باشد.

طرح / لایحه امضا شده توسط "آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی"

لیست کامل طرح ها و لوایح امضا شده توسط ​سید احسان قاضی زاده هاشمی           ( کلیک کنید )

اخبار
1402/07/25 09:31

قوه قضاییه دلایل باز بودن پرونده ویلموتس را عنوان کند/چرایی سکوت کمیسیون فرهنگی در برابر پرونده ویلموتس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد جزییات پرونده ویلموتس در برنامه شب‌های فوتبالی، گفت: دلایل باز بودن پرونده باید توسط قوه قضاییه مطرح شود، پیگیری‌های زیادی برای بسته شدن این پرونده صورت گرفت.

 

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیداحسان قاضی زاده هاشمی با حضور در برنامه «شب‌های فوتبالی» به مسائل و موضوعاتی از قبیل فدراسیون فوتبال، نتایج بازی‌های آسیایی، سکوت در پرونده ویلموتس و ...پرداخت و گفت: با تمام نقدهای موجود مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شد، مجمع در ایام نزدیک به جام‌جهانی شاهد تغییرات بسیار گسترده‌ای در کادر مدیریتی فدراسیون و سرمربی‌گری بود و اتفاقاتی که در تیم افتاد، فضا و نتایج جام‌جهانی قطر را تغییر داد.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید اگر بعد از جام‌جهانی قطر برنامه‌های جدی در نقد عملکرد فدراسیون و تیم ملی برگزار می‌شد بی تردید مباحث و مسائل به صورت جدی پیگیری می‌شد ما در حال حاضر راجع به تیم امید و درباره انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی در این فرصت باید صحبت جدید‌تری داشته باشیم.

پرونده مجمع نیازمند بازخوانی مجدد دارد

وی با بیان اینکه پرونده مجمع نیازمند بازخوانی مجدد است، اظهار داشت: در واقع ما یک زمان تاریخی را از دست دادیم، به خاطر ملاحظات مختلفی که داشتیم. اصولا همین ملاحظات و فضاها بود که پیش از برگزاری مجمع، اتفاقاتی که در شب مجمع و بر سر دبیر کل وقت فدراسیون کامرانی‌فر افتاد همگی نیازمند بازخوانی مجدد است و قطعا در آینده و در تاریخ مرور خواهد شد چه اتفاقاتی در شب مجمع فدراسیون رخ داد، همه‌ اینها باعث شد که در حال حاضر در یک شرایط روزمرگی به سر می‌بریم.

 بدون برنامه ریزی یک چهارم به هنگ‌کنگ باختیم

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه می‌توانستیم برای المپیک برنامه ریزی قوی تری داشته باشیم، اظهار داشت:  در جام‌جهانی قطر می‌توانستیم با توجه به ظرفیت فضاها و شرایط، موقعیت بهتری رقم بزنیم تا نتایج مطلوبتری کسب کنیم و  برای المپیک برنامه‌ریزی بسیار قوی‌تری ارائه دهیم اما دیدید که در زیرگروه حذف شدیم، در بازی‌های آسیایی نیز این فرآیند اتفاقات بین فدراسیون و کمیته ملی‌ المپیک، صحبت‌هایی که انجام شد و نتایجی که بدست آمد برای اولین بار  در یک چهارم به هنگ‌کنگ باختیم، تمام عوامل منجر به سرخوردگی و یاس عمومی نسبت به ورزش پرطرفدار آن هم فوتبال می‌شود.

مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای ورزش اختصاص داد

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه اعتبارات ویژه‌ای برای ورزش اختصاص داده شد، اظهار داشت: در حوزه پشتیبانی مالی چه در سالی که تیم ملی ما در جام جهانی حضور داشت، چه در امسال برای کمیته ملی ‌المپیک و بازی‌های آسیایی، مجلس اعتبارات بسیار فوق‌العاده و ویژه‌ای را برای فدراسیون فوتبال در جام جهانی قطر و کمیته ملی المپیک در نظر گرفت.

ناهماهنگی بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک قابل قبول نیست

وی در ادامه تاکید کرد: در مورد بازی‌های آسیایی منابع بسیار بالایی را برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفتیم. بیش از 300 میلیارد تومان فقط برای آماده‌سازی تیم‌ها در اختیار کمیته ملی المپیک قرار دادیم ولی بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک این حجم ناهماهنگی‌ها واقعا پذیرفته شده نیست.

وی در ادامه در خصوص انتظارات از وزیر جدید ورزش اظهار داشت: ما از آقای کیومرث هاشمی که مجلس هم به ایشان اعتماد کرده‌ است، هفته آینده دعوت خواهیم کرد درخصوص  نتایج بازی‌های آسیایی هانگژو  گزارش کامل و مفصلی ارائه بدهند و یکی از بحث‌های جدی ما تعیین تکلیف نسبت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال است و به جای اینکه یک نشاط اجتماعی در بین مردم ایجاد شود با نتایج این بازی ها یاس و ناامیدی ایجاد می‌شود.

 پرونده ویلموتس تا حصول نتیجه کامل باز است

عضو فراکسیون ورزش در مجلس یازدهم در مورد جزییات پرونده ویلموتس، تاکید کرد: پرونده ویلموتس توسط مجلس مطرح و بیشترین اقدامات توسط  کمیسیون فرهنگی پیگیری شد، اقداماتی از جمله تعیین مبلغ و میزان کار بر روی پرونده ویلموتس بر اساس شفافیت داده‌‌ها و اطلاعات انجام شد که به آن افتخار می‌کنیم، حتی این پرونده برای رسیدگی دقیق‍‌‌تر به کمیسیون اصل نود ارجاع شد و از بازرسی کل کشور درخواست کردیم تا در این زمینه ورود داشته باشد و بازرسی کل کشور هم پرونده ویژه‌ای برای آن تشکیل داد و همچنان این پرونده تا زمان حصول نتیجه باز است و قطعا پیگیری‌ها از طرف نمایندگان مانند شرکت پتروشیمی و شستا، به عنوان دفاع از حقوق ملت ادامه خواهد داشت.

 قوه قضاییه دلایل باز بودن پرونده ویلموتس را عنوان کند

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در مورد باز بودن پرونده ویلموتس اظهار داشت: دلایل باز بودن پرونده باید توسط قوه قضاییه مطرح شود، پیگیری‌های زیادی برای بسته شدن این پرونده صورت گرفت، تا دیگر پیگیری در مورد آن صورت نگیرد، باز تاکید می‌کنیم کمیسیون فرهنگی  و دیوان محاسبات همچنان تا حصول نتیجه این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون اصل نود پرونده ویلموتس به قوه قضاییه ارجاع داد

عضو فراکسیون ورزش در مجلس در ادامه یادآور شد: طی جلسه‌ای که کمیسیون فرهنگی با دادستان تهران داشتند، مسئله پرونده ویلموتس به صورت جدی پیگیری شد، در ضمن کمیسیون اصل نود نتیجه رسیدگی به این پرونده را در قالب گزارشی به دستگاه قضایی ارجاع داده و برای بازگشت اموال مربوط به بیت المال باید حکم دستگاه قضایی صادر شود .

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه یادآور شد: پرونده ویلموتس یک روند قضایی را طی می‌کند و دفاع از آن به عنوان حقوق کل مردم بسیار اهمیت دارد، پیگیری آن مانند تحقیق و تفحص، پرونده ماده ۲۳۴ و موضوعاتی که مجلس آن را از دستگاه قضایی احقاق حقوق عامه پیگیری می‌کند .

چرایی سکوت کمیسیون فرهنگی در برابر پرونده ویلموتس

وی ادامه داد: در حوزه‌های نظارتی پرونده‌های دیگری نیز مورد پیگیری قرار گرفته است. سکوت کمیسیون فرهنگی در برابر پرونده ویلموتس به دلیل این مسئله بود که تیم ملی در بازی‌های جام جهانی نتیجه مطلوبی را کسب کند و به نوعی فضای ورزشی کشور به سمت اتحاد، وحدت ملی و انسجام  پیش برود.

نماینده مردم با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی با اتمام بازی‌های جام جهانی همچنان پیگیر پرونده ویلموتس بود، یادآور شد: آنچه در فدراسیون فوتبال رخ داد تا رسیدگی به پرونده ویلموتس با تاخیر روبرو شود دارای دو جنبه ظاهری و باطنی است،  در بسیاری از موارد به دنبال جاهایی اثرگذار بوده و یا کم کاری‌‌هایی که در حوزه ورزش از سوی متولیان ورزش از جمله وزیر سابق ورزش شاهد بودیم که منجر شد رسیدگی به این پرونده با کندی پیش برود، حتی پیش بینی کسب نتایج مطلوب در بازی‌های جام آسیایی از دیگر دلایل تاخیر در رسیدگی این پرونده بود.

کیومرث هاشمی در حوزه ورزش خنثی عمل نکند

قاضی زاده با تاکید بر اینکه از وزیر ورزش درخواست داریم در حوزه ورزش خنثی عمل نکند، اظهار داشت: امیدواریم کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش جدید در عرصه فوتبال عملکردی خنثی نداشته باشد؛ ایشان باید نقش ویژه و فعالانه‌ای نسبت به تنظیم گری حوزه مدیریت ورزش داشته و پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند و همچنین همکاری لازم را با سایر دستگاه‌های نظارتی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش نظارتی و قانونگذاری نمایندگان، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نقش نظارتی، قانونگذاری و تصویب بودجه را بر عهده دارند و اینکه بخواهند نمایندگان مجلس جای وزیر ورزش با دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیر ماجراها باشند درست نیست؛ بلکه باید وزیر ورزش پیگیر اتفاقات حوزه ورزش باشد. در دوره گذشته در فصل بودجه نویسی سالانه از وزارت ورزش در مورد پرونده‌های فوتبالی و اقدامات و پیگیری‌هایی که در دستگاه قضایی داشتند و رونوشت مکاتبات خود را به مجلس ارائه کردند؛ متاسفانه ما کم‌کاری‌های زیادی را در وزارت ورزش شاهد بودیم.

 سجادی عملکرد مثبتی نداشت

 وی در خصوص عملکرد سجادی وزیر سابق ورزش، افزود: از عملکرد ایشان رضایت نداشتیم، از هفده عضو کمیسیون فرهنگی حتی یک نفر هم به ایشان رای نداد و این در طول تاریخ بی‌سابقه بود که یک وزیر ورزش چنین جایگاهی در کمیسیون تخصصی خود داشته ‌باشد.

سکوت نمایندگان گاهی به نفع ورزش کشور است

قاضی زاده در این برنامه تلویزیونی حوزه ورزش را حوزه نشاط اجتماعی دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی، وزارت ورزش و یا دولت در مورد حوزه ورزش که حوزه نشاط اجتماعی است و افکار عمومی آنرا پیگیری کرده و مطالبات گسترده عمومی دارد و در حوزه‌های مختلفی به خود ما منعکس می‌شود، قطعا به عنوان دفاع از حقوق عامه نظارت وظیفه و رسالت نمایندگان است، در پیگیری این مسئله کوتاه نخواهیم آمد و سکوت ما هم به نفع نتیجه‌‌گیری امر ورزش بوده‌ است.

 دو میلیون یورو برای VAR، اختصاص داده شد

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم در مورد اختصاص دو میلیون یورو برای VAR، یادآور شد: در آن زمان سجادی وزیر وقت ورزش خیلی پیگیر این ماجرا بودند که اعتبار و ردیف خاصی در قالب این موضوع در نظر گرفته شد مجلس علی‌رغم اینکه در لایحه دولت رقم بسیار پایینی برای حوزه ورزش در نظر گرفته بود تلاش شد اعتبارات برای بازی‌های آسیایی، قهرمانی و هم در قالب تجهیز حوزه زیرساخت‌های مربوط به ورزشگاه آزادی که ارتقاء یابد یعنی تلاش اصلی برای نوسازی ورزشگاه آزادی بود و خواست وزیر سابق هم در آن زمان همین موضوع بود.

وی در ادامه یادآور شد: اعتباری برای ارتقای شاخص‌های قهرمانی و سهم 27 صدم درصدی از مالیات ارزش افزوده در دو ردیف مجزا اعتبارات وزارت ورزش افزایش قابل‌ توجهی داده شد، این غیر از اعتباری است که برای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در نظر گرفته شده‌ است و حتی در حوزه تخصیص‌های آن هم کمک‌هایی صورت گرفت. امسال یک افزایش اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان را برای وزارت ورزش دیده‌ بودیم و در حوزه زیرساخت‌ هم یک اعتباری نزدیک به دو هزار میلیارد تومان برای حوزه عمرانی وزارت ورزش پیش‌بینی شده‌ است که از آن محل‌ها می‌توان صرف تجهیزات  ورزشگاه‌ها کنند.

بودجه اختصاصی پرداخت شد

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص اینکه آیا این بودجه‌ها اختصاص داده شده یا خیر، بیان کرد:  بودجه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در خرداد ماه به صورت 100 درصد توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شده‌ و مجلس از سازمان برنامه و بودجه بود یعنی مشخصا برای المپیک و پارالمپیک و برای وزارت ورزش سهمی از اعتبارات فدراسیون را پیگیری کردیم که اختصاص داده شده‌ است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در دو هفته پیش معاون توسعه مدیریت یا اداری مالی وزارت ورزش هم پیگیر بودند و جلسه‌‌ای هم داشتیم و ما هم از سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم اما این دلیل نمی‌شود که وزارت ورزش برای بحث VAR و تجهیز ورزشگاه آزادی اقدامی را شروع نکرده باشد، این تخصیص‌ها به اعتبار می‌رسد و مشکل اعتباری را نمی‌تواند وزارت ورزش الان اعلام کند که تا زمانی که پولی به دست  من نرسیده‌ است کاری را شروع نمی‌کنم، تخصیص‌ها به تناسب‌ها انجام می‌شود و هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم درصد تخصیص‌ها رشد پیدا می‌کند.

وی در ادامه یادآور شد: ما تنها به خاطر بازی‌های آسیایی بود که پیگیری کردیم چون مسابقات در مهرماه برگزار می‌شد تخصیص‌ها نهایت در خرداد ماه و سه ماه اول سال داده شود و آنهایی که مطلع هستند غالبا در سه ماه اول سال نمی‌آید، تخصیص صددرصدی برای یک اعتبار داده شود و اصل آن به خاطر بازی‌های آسیایی بود. اما اعتبارات تجهیز و حوزه قهرمانی به تناسب برای وزارت ورزش اختصاص داده خواهد شد، ما در مجلس از رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون ایشان مستمر پیگیر تخصیص اعتبارات حوزه ورزش بوده و هستیم و خواهیم بود.

اعتبارات مورد نیاز ورزشگاه آزادی توسط مجلس پیش‌بینی شد

قاضی زاده در مورد تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه آزادی، افزود: اعتبارات مورد نیاز ورزشگاه آزادی جدای از بحث‌هایی که مربوط به حوزه بحث فدراسیون است که آن را هم سازمان بازرسی پیگیر بود تا حداقل اعتباری برای فدراسیون برود تا بتواند ورود نظارتی خود را در فدراسیون فوتبال کماکان حفظ کند و این از طریق وزارت ورزش هم هماهنگ شده‌ بود و ما هم تاکید داشته که باید رکن نظارتی بازرسی در فدراسیون باید کماکان وجود داشته باشد. وی ادامه داد: بحث VAR می‌تواند توسط خود ورزشگاه آزادی که تحت مدیریت دولت و وزارت ورزش مطرح شده که باید ممکن شود و قطعاً یک تجهیز آبرومند باشد و این اعتبار برای تجهیز ورزشگاه آزادی توسط مجلس در بودجه سال 1402 پیش‌بینی شده‌است.

وی ادامه داد: امیدواریم که این بحث‌ها کمک به ارتقای ورزش و فوتبال داشته باشد، در مورد موضوعات نظارتی نیز این قول را به مردم می‌دهیم که کماکان و مستحکم ادامه خواهیم داد و به لحاظ بودجه‌ای هم از فوتبال و هم از  53 فدراسیون ورزشی حمایت می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم ورزش کشورمان برای المپیک سال آینده  آماده شود تا بتوانیم در المپیک نتایج بهتری از نتایج بازی‌هایی آسیایی را شاهد باشیم که ناشی از مدیریت پر اشتباه دوره‌های گذشته بوده‌ است./

انتهای پیام/

آیینه رسانه ها :

قوه قضاییه دلایل باز بودن پرونده ویلموتس را عنوان کند/چرایی سکوت کمیسیون فرهنگی در برابر پرونده ویلموتس / خبرگزاری خانه ملت

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها : 
صندوق نظرات

این قسمت صرفا جهت ارسال نظرات مخاطبان گرامی می باشد .

نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیکی :
موضوع :
عنوان :
متن :

Where you can buy Louis Vuitton Replica : How To Generate An A Handbag Collection Handbags (or purses) are a necessary accessory for pregnant women. It is used to store all types of stuffs including hair brushes, wallets, cell phones and etc. There are many types of handbags including size, styles, brand name, and color. However, high quality of the handbag and print varies from company to company. An individual are know one who did this before, consuming consult your man on what company to utilize for creating a customized ladies handbag. Wherever possible always succeed hard for that opportunist intruder. Many handbag thefts occur when passing motorists snatch them through arms of pedestrians, so eliminate this prospect altogether by simply wearing your handbag on the other hand shoulder, a simple yet effective safety lesson! Many women own really one or two "staple" handbags, that use everyday and pair with most outfits. What's more, nearly these handbags end up being neutral in colour - for example, browns, nudes, or plain dark-colored. However, choosing a handbag to mesh with most "looks" does not mean it has to be mundane. Opt for an unique style, while sticking with a neutral colour, and you'll still be in a very position spice up any dress and bag. Alternatively, kick it up a notch by deciding on a handbag with metallic or subtle print detailing. If an individual might be a woman that in order to be wearing the latest in fashion then red handbags are for your corporation. You only desire to look in the celebrity magazine for a few minutes to notice that a red bag is quite popular right now. Red is fashion and a red purse will have your friends jealous and asking you where you found the site. A red bag can be a great fashion accessory and may never always turn heads when you are wearing it. There are even websites that offer design and preview feature for one to really personalize your laptop bag. With this feature, you can experiment with elements, including colors by altering the background color, the positioning of the picture in addition to way the photo had in mind is attached to the bags. It is very that purchase a designer purse from an authorized seller. In case the seller isn't authorized, a straightforward high possibility that the designer handbags he is selling are fake. So as to avoid getting cheated, you should visit a founded handbag organize. cheap imitation handbags, white handbags, affordable handbags
fake louis vuitton belt LOUIS VUITTON sunglasses replica replica Louis Vuitton supreme Backpack louis vuitton artsy replica louis vuitton messenger bag replica louis vuitton duffle bag replica Replica Louis Vuitton sunglasses louis vuitton neverfull replica fake louis vuitton crossbody louis vuitton messenger bag replica louis vuitton backpack replica fake louis vuitton backpack louis vuitton fake fake louis vuitton tas kopen louis vuitton nep tas kopen louis vuitton outlet nederland copie louis vuitton replique Sac Louis Vuitton Sac louis vuitton pas cher chine imitaciones louis vuitton espana bolsos louis vuitton outlet louis vuitton outlet espana borse false louis vuitton napoli imitazioni louis vuitton borse louis vuitton imitazioni perfette online zaino louis vuitton falso borse louis vuitton false borsa louis vuitton replica imitazioni louis vuitton taschen aus der türkei online kaufen Louis Vuitton China online Shop louis vuitton imitate kaufen louis vuitton imitate kaufen Louis Vuitton replica louis vuitton tasche gefälscht kaufen gucci replica fake dior saddle bag Replica Fendi Backpacks replica goyard replique sac hermes replique sac ysl Sac chanel pas cher chine handbags replica Australia cheap hermes bags from china chanel replica Hermes replica uk chanel imitazioni perfette knock off chanel bags imitazioni borse gucci gucci imitazioni borse gucci imitazioni imitazioni dior imitazioni borse dior fake gucci bags sac gucci pas cher chine dior tasche replica imitazioni hermes gucci belt replica hermes imitazioni