سایت سید احسان قاضی زاده هاشمی - پایگاه اطلاع رسانی سید احسان قاضی زاده هاشمی - سید احسان قاضی زاده هاشمی
پیوندها
رهبری مشرق نیوز فارس نیوز تسنیم نیوز مهرنیوز رجانیوز صراط نیوز مشرق نیوز تابناک خبرآنلاین
تقویم رویدادها
1403 فروردین 31 جمعه April 20, 2024
تصاویر منتخب
مجلس شورای اسلامی
مرکز پژوهشهای مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس
معرفی اعضا
شورای نظارت بر صدا و سیما
ثبت درخواست دیدار حضوری
پخش زنده شبکه های سیما
پخش زنده شبکه های رادیو
طرح ها و لوایح امضا شده
حوزه انتخابیه : خراسان رضوی (سرخس،فریمان،بخشهای احمد آباد و رضویه)

عضویت در کمیسیون

سال اول : عضو کمیسیون فرهنگی

تعداد طرح و لوایح امضاء شده نشانگر عملکرد نمایندگان محترم نبوده و معیار سنجش فعالیت آنان نمی باشد.

طرح / لایحه امضا شده توسط "آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی"

لیست کامل طرح ها و لوایح امضا شده توسط ​سید احسان قاضی زاده هاشمی           ( کلیک کنید )

اخبار
1396/11/09 13:20

اقدام کم سابقه مجلس در رد کلیات بودجه 97 / نمایندگان از دلایل رد می گویند

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدامی کم سابقه کلیات بودجه 1397 کل کشور را که مصوبات خود مجلسی ها در کمیسیون تلفیق بود، رد کردند و خواهان بررسی دوباره و رفع ایرادهای آن شدند، قرار است کلیات بودجه سال آینده بار دیگر در این کمیسیون رسیدگی و پس از اصلاحات در مجلس به رای گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را در موعد مقرر و در تاریخ 19 آذر ماه 96 به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت دوازدهم برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
ابتدا کمیسیون های تخصصی مجلس لایحه بودجه سال 97 کل کشور را بررسی کردند و سپس کمیسیون تلفیق با حضور 45 عضو (از هر کمیسیون 3 نفر و از کمیسیون برنامه و بودجه 9 نفر) برای رسیدگی به این لایحه تشکیل جلسه داد.
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس از پنجم دی ماه بررسی این لایحه را در این کمیسیون آغاز کردند و در نهایت کلیات این لایحه در جلسه دهم دی ماه با اکثریت آرا تصویب شد، رسیدگی لایحه بودجه سال 97 کل کشور در کمیسیون تلفیق، 25 روز زمان برد.
بررسی کلیات بودجه سال 97 کل کشور در دو نوبت صبح و عصر روز گذشته - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی برگزار شد و حدود 6 ساعت به طول انجامید.
10 نماینده موافق و 10 نماینده مخالف نظرات خود در طول جلسات نوبت صبح و عصر امروز مجلس در مورد کلیات بودجه 97نظرات خود را بیان کردند.
جلال میرزایی نماینده ایلام، محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز، بهروز بنیادی نماینده کاشمر، محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر، علیرضا سلیمی نماینده محلات، زهرا سعیدی نماینده مبارکه ، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان،نادر قاضی پور نماینده ارومیه، علی اکبر کریمی نماینده اراک و محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد مخالفانی بودند که در مورد گزارش کمیسیون لایحه بودجه 97 سخن گفتند.
حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد غرب، داوود محمدی نماینده قزوین، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران، علی کاظمی نماینده اردل و فارسان، حسین مقصودی و رمضانعلی سبحانی‌فر نمایندگان سبزوار و جمشید جعفرپور نماینده لامرد و خنج ، محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمد مهدی برومندی نماینده مرودشت، رضا انصاری نماینده داراب موافقانی بودند که از کلیات بودجه 97 دفاع کردند.
محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس نیز در دفاع از بودجه 97 سخنرانی کردند.
نوبخت در هنگام بررسی کلیات بودجه 97 با تاکید بر اهمیت تصویب کلیات این لایحه و لزوم تسریع در بررسی جزییات آن گفت: رای ندادن نمایندگان به کلیات بودجه تنها باعث اتلاف 72 ساعته وقت نمایندگان می شود و پیام منفی به جامعه منتقل می‌کند.
کلیات بودجه97 در نهایت از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه ، 120 رای مخالف مجلسی ها را کسب کرد و تنها 83 نماینده رای موافق و 9 نماینده رای ممتنع دادند و کلیات بودجه سال آینده به تصویب مجلس نرسید.

**بررسی دوباره کلیات بودجه 97، شنبه آینده درمجلس
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب نشدن کلیات بودجه 97 اعلام کرد که کمیسیون تلفیق مجلس از امشب (شامگاه یکشنبه) رسیدگی دوباره بودجه سال آینده را آغاز و آن را در مدت 72 ساعت آینده بررسی می کند.
وی افزود: نمایندگان ایرادات و پیشنهادات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کنند تا اعضای این کمیسیون در بررسی مجدد بودجه به آن توجه کنند.
لاریجانی ادامه داد: مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه علنی دارد و دستور کار عادی مجلس را بررسی می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل این که باید بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق 72 ساعت طول بکشد و سپس بودجه به جلسه علنی مجلس بیاید، این یعنی تا روز چهارشنبه طول می کشد، از این رو ما دوباره کلیات بودجه 97 را از شنبه آینده در مجلس بررسی می کنیم.
بررسی مجدد بودجه سال آینده کل کشور در حالی دوباره هفته آینده در جلسات مجلس آغاز می شود که برخی از اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که به احتمال زیاد به دلیل آن که در آیین نامه داخلی مجلس هیچ اشاره ای به سخنرانی مجدد مخالفان و موافقان در کلیات لایحه بودجه نشده است، مخالفان و موافقان سخنرانی نمی کنند و مجلس سریع کلیات را به رای گذاشته و وارد بررسی جزییات بودجه می شود.

**برای بررسی مجدد کلیات بودجه 97 به احتمال زیاد مخالفان و موافقان سخنرانی نمی کنند
اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی مجدد بودجه سال 97 کل کشور در جلسه علنی مجلس به احتمال زیاد مخالفان و موافقان سخنرانی نمی کنند و مجلس تنها کلیات را به رای می گذارد و وارد بررسی جزییات می شود.
وی افزود: این بدان دلیل است که موافقان و مخالفان امروز درباره بودجه 97 صحبت کرده اند و اگر ایرادی وجود داشته باشد در هنگام بررسی جزییات آن را ارائه می کنند.
عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه دوباره 10 موافق و 10مخالف در جلسه مجدد بررسی کلیات بودجه سخنرانی کنند، سکوت کرده و ما ماده آیین نامه ای در این موضع نداریم از این رو به احتمال زیاد در جلسه علنی مجلس فقط کلیات بودجه 97 رای گیری می شود و مجلس وارد بررسی جزئیات بودجه می شود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس اضافه کرد: علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرد که کمیسیون تلفیق طبق آیین نامه، 72 ساعت مهلت دارد که دوباره بودجه 97 را بررسی کند. این بدان معنا نیست که کمیسیون تلفیق نمی تواند بررسی بودجه را زودتر به اتمام برساند؛ یعنی ممکن است کمیسیون تلفیق مجلس زودتر از موعد مقرر بررسی بودجه را به اتمام برساند و آن را برای بررسی نهایی دوباره به مجلس ارائه کند.

**بررسی مجدد بودجه 97 امروز در تلفیق پایان می یابد
علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم بررسی لایحه بودجه 1397 کل کشور امروز - دوشنبه - در این کمیسیون به پایان برسد و گزارش آن را به هیات رییسه مجلس ارائه کنیم.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که نظرات و دیدگاه های نمایندگانی که ایراداتی را به گزارش کمیسیون تلفیق وارد می دانستنددر نظر بگیریم و اصلاحات آن را اعمال کنیم تا نظرات نمایندگان تامین شود.
نماینده مردم ساری در مجلس همچنین گفت: این ایرادات در موضوعاتی همچون اجرای هدفمندی یارانه ها، صندوق توسعه ملی، اوراق مشارکت و قیمت حامل های انرژی بود که ما در جلسه امروز این موضوعات را بررسی می کنیم.

**عدم رای مجلس به کلیات بودجه به معنای مخالفت با کل لایحه نیست
فاطمه ذوالقدر عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس درمورد رای منفی مجلسیان به کلیات بودجه سال آینده معتقد است: عدم رای مجلس به کلیات بودجه به معنای مخالفت با کل لایحه نیست یعنی نمایندگان ممکن است ایراداتی به برخی تبصره ها داشته باشند که می خواهند آن ایرادات اصلاح شود.
وی ادامه داد: برخی از نمایندگان امروز بیان می کردند که به دلیل آنکه ردیف ها و جداول امروز در اختیارشان گذاشته شده نتوانستند آن را مطالعه کنند.
ذوالقدر اضافه کرد: ما در کمیسیون تلفیق تمامی موارد را به دقت بررسی کردیم. البته در آنجا هم برخی ، ایراداتی داشتند ولی نهایتا کلیات بودجه با 45 رای در تلفیق تصویب شد.
نماینده مردم تهران در مجلس به وضعیت آب و هوای روز گذشته تهران اشاره کرد و گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل بارش برف نتوانسته بودند خود را به جلسه علنی امروز برسانند و فقط 216 نماینده در رای گیری کلیات حضور داشتند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: این موضوع بی تاثیر نیست شاید اگر نمایندگان بیشتری می توانستند در مجلس حضور بیابند کلیات رای می آورد.
ذوالقدر گفت: جلسه کمیسیون تلفیق مجلس از ساعتی پیش آغاز شده است و اعضای این کمیسیون ظرف سه روز می توانند بودجه 97 را دوباره بررسی کنند.
وی تاکید کرد: جلسات کمیسیون تلفیق در این سه روز، در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

** رد بودجه در مجلس اتفاقی طبیعی است
علاءالدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در مورد رد کلیات بودجه در مجلس گفت: این از اختیارات قانونی نمایندگان است که در مورد کلیات اظهار نظر کنند، برخی از نمایندگان ابهاماتی را به بودجه وارد می دانستند از این رو به کلیات آن رای ندادند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: بودجه امسال ویژگی های خاص خود را داشت و اشکالاتی هم برآن وارد بود، هم موافقان و هم مخالفان نظرات خود را درباره کلیات بودجه مطرح کردند، منتها پاسخی که دولت در ارائه بودجه داشت قانع کننده نبود.
نماینده مردم سپیدان در مجلس یادآور شد: نظر برخی نمایندگان این بود که ممکن است اهداف بودجه با این لایحه محقق نشود از این رو خواستند که بودجه را دوباره به کمیسیون بازگردانند تا اگر اشکالاتی به آن وارد است رفع شود.
خادم ادامه داد: رد کلیات بودجه یک حادثه طبیعی است و یک فرصت سه روزه دیگر نیاز است که اصلاح شود.
وی افزود: بنده به کلیات بودجه رای موافق دادم، زیرا در کمیسیون تلفیق حضور داشتم و روی مبانی آن اقدامات لازم را انجام دادیم و می دانستیم که اگر اشکالاتی هم وارد است در جلسه علنی مجلس قابل بررسی است.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس تاکید کرد که ارزیابی من این بود که کلیات بودجه 97 رای می آورد زیرا این گونه کار جلو می افتاد ولی به هر صورت رای اکثریت مهم است.
نماینده مردم سپیدان در مجلس اظهار داشت: هم اکنون وظیفه ما این است که در تلفیق اشکالات را رفع کنیم.

**تغییرات بودجه در جلسات علنی مجلس انجام شود بهتر است
عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس درباره رد کلیات بودجه در مجلس گفت: آیین نامه داخلی مجلس در این باره مسکوت نیست، اختیار داده که اگر کلیات گزارش تلفیق در جلسه علنی مجلس رای نیاورد کمیسیون تلفیق 72 ساعت وقت دارد که اشکالاتی را که باعث عدم رای نمایندگان در جلسه شده را بررسی کند.
وی ادامه داد: بیشتر اشکالاتی که گرفته شده به موضوع هدفمندی یارانه ها، حامل های انرژی و تمرکز پرداخت های آموزش و پرورش و بنیاد شهید و اوراق مشارکت و بدهکار کردن کشور باز می گردد که اگر این اصلاحات در لایحه صورت بگیرد و نهایی شود می تواند به مجلس برگشته و دوباره رای گیری برای کلیات صورت بگیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: من معتقدم مجلس هر تغییری که بخواهد انجام دهد و این برگشتن به کمیسیون تلفیق یعنی برگشتن به همان کمیسیون تلفیق است که این گزارش را نهایی کرده است.
وی گفت: ما در مجلس کمیسیون تلفیق تجدیدنظر یا کمیسیون تلفیق بدوی نداریم زیرا گزارش به همان کمیسیون تلفیق قبلی باز می گردد که آنان هم قبلا نظرشان را مکتوب ارائه کرده اند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود: تلفیق گزارش خود را داده است، اگر اشکالی وجود دارد و کسی پیشنهادی دارد که به نفع کشور است این پیشنهاد را در مجلس ارائه کند.
وی ادامه داد: نمی خواهم بگویم که این برگشت به کمیسیون خوب یا بد است، اما برای اصلاح بودجه، کار سریع تر صورت می گیرد چرا که تعداد نمایندگان در کمیسیون کمتر از تعداد نمایندگان جلسات علنی مجلس هستند.

**نمایندگان می توانستند ایرادات را در جلسات علنی مجلس رفع کنند
رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز گفت: درست است که بودجه 97 برگشت خورده است ولی من فکر می کنم این موضوع خیلی فرق نمی کند و تغییرات اساسی در بودجه صورت نمی گیرد چرا که همان کمیسیون تلفیق است که بررسی بودجه سال آینده را انجام داده و هم اکنون هم این همان کمیسیون تلفیق است که دوباره باید بودجه را بررسی کند.
وی افزود: اگر قرار بود تغییرات اساسی انجام شود باید در همان مرحله انجام می شد.
سبحانی فر افزود: بنده معتقدم بودجه متناسب با اعتبارات، درآمدها و هزینه ها بسته شده است، اولویت بندی ها خوب بوده است، به هر حال نحوه هزینه کرد، مصارف، منابع و محل های صرفی با توجه به برنامه ریزی و اولویت بندی که شده نسبتا خوب است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگرچه تغییراتی هم به نظر ما می رسد که باید انجام شود ولی این تغییرات، تغییراتی نبود که نتوان آن را در جلسات علنی مجلس انجام داد نمایندگان می توانستند تغییرات را در جلسات علنی مجلس انجام دهند.

**برخی فاکتورهای اصلی برنامه ششم توسعه در بودجه 97 رعایت نشده بود

از سوی دیگر سید احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان ، سرخس ، بخشهای احمد آباد و رضویه در مورد اقدام کم سابقه در مجلس معتقد است: این اتفاق نشان دهنده این است که ایراداتی جدی در لایحه بودجه سال آتی وجود دارد و شاید آن تبیین لازم را کمیسیون تلفیق برای نمایندگان در جلسات علنی مجلس انجام نداده است.


وی افزود: یک سری پارامترها در بودجه سال آینده مورد انتقاد بود از جمله افزایش حجم اوراق مشارکت در کشور، عدم رسیدگی به بودجه شرکت های دولتی که حجم عمده ای از منابع مالی را در اختیار می گیرند و همچنین افزایش بی رویه درآمدهای مالیاتی که فشار به صاحبان اصناف و بخش خصوصی می آورد.


وی ادامه داد: بالا رفتن حجم اوراق خزانه، اعتراضات گسترده ای را در بحث عمرانی به وجود آورده است.


قاضی زاده هاشمی ادامه داد: بودجه فوق العاده بزرگی که توسط سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده بود بودجه ای بود که عینا عملی نبود.


نماینده مردم فریمان ، سرخس ، بخشهای احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: این بودجه بزرگ و سراسری باعث می شد که درآمدها وقتی کم شود اختیارات و سلیقه مدیران سازمان برنامه بر بودجه حاکم شود و به نوعی مجلس این اختیار وسیع را به مدیران سازمان برنامه و بودجه داده بود که براساس نظر و دیدگاه خود نسبت به ردیف های بودجه بتوانند تخصیص های مورد نظر خود را اعمال کنند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این عدم تحقق عدالت باعث شده بود که اکثر نمایندگان به بودجه یک موضع گیری داشته باشند و نکته جالب این است که بسیاری از دستگاه های دولتی و اجرایی نسبت به ردیف های خود معترض بودند.


قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: برخی فاکتورهای اصلی برنامه ششم توسعه در این بودجه رعایت نشده بود و این بودجه متناسب با برنامه نبود که همه این ها دست به دست هم داد که فضای سنگینی در مجلس شکل بگیرد و این فضا هم تقریبا از ابتدای صبح یکشنبه کاملا مشهود بود.


وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه باید نکاتی که در بودجه مطرح شد را جدی بگیرند و سطح مشورت پذیری بیشتری را با سایر ارکان و فراکسیون های مجلس انجام دهند و دیدگاه های متنوع را بگیرند و یک حرکت جدی تری را داشته باشند تا این بودجه واقعا عملیاتی شود.

**رفع ایراد بودجه در جلسات علنی مجلس بهتر می تواند مشکلات را حل کند
محمد مهدی برومندی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز در مورد رد کلیات بودجه در مجلس گفت: در مجلس عقاید و دیدگاه های مختلفی وجود دارد و این از اصول دمکراسی است.
وی اضافه کرد: وقتی تضارب افکار وجود داشته باشد و دیدگاه های همدیگر را بررسی کنند این اتفاق خوبی است.
نماینده مرودشت در مجلس اظهار داشت: بنده از موافقان کلیات بودجه بودم اما با بضاعت و وضعیت درآمدی کشور و منابع نفتی ، مالیات و اوضاع اقتصادی مردم من موافق بودم.
برومندی افزود: طبیعی است که با یک بودجه یک ساله هم قرار نیست همه مشکلات کشور حل شود و در واقع بودجه سندی است که درآمدها و مصارف کشور را تعیین می کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در لایحه دولت مسایل و مشکلات کشور دیده شده و کمیسیون تلفیق هم با یک دقت بیشتری بازهم در همفکری دولت مواردی را به این لایحه اضافه کرده است، البته با وجود این اضافه شدن ها ممکن است بازهم مسایل و مشکلاتی در بودجه وجود داشته باشد .
برومندی افزود: پیشنهاد من این بود که نمایندگات به بودجه رای دهند تا در جلسات علنی مجلس بتوانیم در قالب پیشنهادهای اصلاحی تغییرات را اعمال کنیم.

**برخی مواد بودجه نیاز به بازنگری اساسی دارد
همچنین بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان این که بعضی از موارد بودجه واقعا نیاز به یک بازنگری دارد، گفت: یکی از مواردی که باید مورد بازنگری قرار گیرد موضوع هدفمندی یارانه هاست، باید مشخص شود که دقیقا چه افرادی حذف می شوند.
وی معتقد است مشکل بعدی در بودجه 97 افزایش عوارض محصولات تراریخته است که حدود 40 درصد است.
وی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد قیمت تمام اقلام و مواد غذایی مردم بالا می رود چرا که روی خوراک دام تاثیرمی گذارد و باعث گران شدن گوشت و مرغ می شود و در مواد غذایی اثر تورمی را ایجاد می کند که حتما باید این مساله دیده شود.
بنیادی ادامه داد: بحث دیگر در مورد خودروها است، عوارضی که برای آنها در نظر گرفته شده واقعا ناجوانمردانه است اگر قرار است رقابتی ایجاد کنیم و در صنعت پیشرفتی داشته باشیم باید اجازه دهیم و حق انتخاب را از مردم نگیریم.
وی اظهار داشت: بحث دیگر عدم افزایش تعرفه ها است در حالی که ما دستمزد ، حقوق و بیمه تامین اجتماعی را بر اساس قانون کار افزایش می دهیم ولی نمی توانیم بقیه تعرفه ها را افزایش ندهیم چرا که کسی که کارفرما است ناخودآگاه مجبور است که به زیردستان افزایش پرداختی داشته باشد.
باید منتظر بمانیم که نظر نهایی کمیسیون تلفیق مجلس در بررسی مجدد بودجه 97 چه خواهد بود؟آیا کمیسیون تلفیق مجلس دهم با رفع این ایرادات نمایندگان موافقت می کند یا خیر؟

انتهای پیام /

آیینه رسانه ها :

ایرنا / اقدام کم سابقه مجلس در رد کلیات بودجه 97 / نمایندگان از دلایل رد می گویند

اقدام کم سابقه مجلس در رد کلیات بودجه 97/ نمایندگان از دلایل رد می گویند / بازرگانی کوثر

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

صندوق نظرات

این قسمت صرفا جهت ارسال نظرات مخاطبان گرامی می باشد .

نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیکی :
موضوع :
عنوان :
متن :

Where you can buy Louis Vuitton Replica : How To Generate An A Handbag Collection Handbags (or purses) are a necessary accessory for pregnant women. It is used to store all types of stuffs including hair brushes, wallets, cell phones and etc. There are many types of handbags including size, styles, brand name, and color. However, high quality of the handbag and print varies from company to company. An individual are know one who did this before, consuming consult your man on what company to utilize for creating a customized ladies handbag. Wherever possible always succeed hard for that opportunist intruder. Many handbag thefts occur when passing motorists snatch them through arms of pedestrians, so eliminate this prospect altogether by simply wearing your handbag on the other hand shoulder, a simple yet effective safety lesson! Many women own really one or two "staple" handbags, that use everyday and pair with most outfits. What's more, nearly these handbags end up being neutral in colour - for example, browns, nudes, or plain dark-colored. However, choosing a handbag to mesh with most "looks" does not mean it has to be mundane. Opt for an unique style, while sticking with a neutral colour, and you'll still be in a very position spice up any dress and bag. Alternatively, kick it up a notch by deciding on a handbag with metallic or subtle print detailing. If an individual might be a woman that in order to be wearing the latest in fashion then red handbags are for your corporation. You only desire to look in the celebrity magazine for a few minutes to notice that a red bag is quite popular right now. Red is fashion and a red purse will have your friends jealous and asking you where you found the site. A red bag can be a great fashion accessory and may never always turn heads when you are wearing it. There are even websites that offer design and preview feature for one to really personalize your laptop bag. With this feature, you can experiment with elements, including colors by altering the background color, the positioning of the picture in addition to way the photo had in mind is attached to the bags. It is very that purchase a designer purse from an authorized seller. In case the seller isn't authorized, a straightforward high possibility that the designer handbags he is selling are fake. So as to avoid getting cheated, you should visit a founded handbag organize. cheap imitation handbags, white handbags, affordable handbags
fake louis vuitton belt LOUIS VUITTON sunglasses replica replica Louis Vuitton supreme Backpack louis vuitton artsy replica louis vuitton messenger bag replica louis vuitton duffle bag replica Replica Louis Vuitton sunglasses louis vuitton neverfull replica fake louis vuitton crossbody louis vuitton messenger bag replica louis vuitton backpack replica fake louis vuitton backpack louis vuitton fake fake louis vuitton tas kopen louis vuitton nep tas kopen louis vuitton outlet nederland copie louis vuitton replique Sac Louis Vuitton Sac louis vuitton pas cher chine imitaciones louis vuitton espana bolsos louis vuitton outlet louis vuitton outlet espana borse false louis vuitton napoli imitazioni louis vuitton borse louis vuitton imitazioni perfette online zaino louis vuitton falso borse louis vuitton false borsa louis vuitton replica imitazioni louis vuitton taschen aus der türkei online kaufen Louis Vuitton China online Shop louis vuitton imitate kaufen louis vuitton imitate kaufen Louis Vuitton replica louis vuitton tasche gefälscht kaufen gucci replica fake dior saddle bag Replica Fendi Backpacks replica goyard replique sac hermes replique sac ysl Sac chanel pas cher chine handbags replica Australia cheap hermes bags from china chanel replica Hermes replica uk chanel imitazioni perfette knock off chanel bags imitazioni borse gucci gucci imitazioni borse gucci imitazioni imitazioni dior imitazioni borse dior fake gucci bags sac gucci pas cher chine dior tasche replica imitazioni hermes gucci belt replica hermes imitazioni