سایت سید احسان قاضی زاده هاشمی - پایگاه اطلاع رسانی سید احسان قاضی زاده هاشمی - سید احسان قاضی زاده هاشمی
پیوندها
رهبری مشرق نیوز فارس نیوز تسنیم نیوز مهرنیوز رجانیوز صراط نیوز مشرق نیوز تابناک خبرآنلاین
تقویم رویدادها
1403 اردیبهشت 1 شنبه April 20, 2024
تصاویر منتخب
مجلس شورای اسلامی
مرکز پژوهشهای مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس
معرفی اعضا
شورای نظارت بر صدا و سیما
ثبت درخواست دیدار حضوری
پخش زنده شبکه های سیما
پخش زنده شبکه های رادیو
طرح ها و لوایح امضا شده
حوزه انتخابیه : خراسان رضوی (سرخس،فریمان،بخشهای احمد آباد و رضویه)

عضویت در کمیسیون

سال اول : عضو کمیسیون فرهنگی

تعداد طرح و لوایح امضاء شده نشانگر عملکرد نمایندگان محترم نبوده و معیار سنجش فعالیت آنان نمی باشد.

طرح / لایحه امضا شده توسط "آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی"

لیست کامل طرح ها و لوایح امضا شده توسط ​سید احسان قاضی زاده هاشمی           ( کلیک کنید )

اخبار
1395/12/18 15:17

بررسی عملکرد صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین ناظران مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما

کاتب و قاضی زاده هاشمی، دو عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با سفر به سیستان و بلوچستان در جریان عملکرد کمی و کیفی صداو سیمای مرکز استان قرار گرفتند.



 

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت در راستای اجرای ماده 218 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بمنظور بررسی عملکرد کمی و کیفی برنامه های صداو سیمای مرکز سیستان و بلوچستان جلسه‌ای در روز سه شنبه مورخ 17/12/95 با حضور دکتر غلامرضاکاتب و آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی بعنوان نمایندگان قوه مقننه در شورای نظارت بر صدا و سیما با حضور مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل و معاونین در محل صدا و سیمای آن استان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست آقای کردستانی مدیرکل صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گزارشی جامع از وضعیت کمی و کیفی این مرکز و همچنین رویکرد ها و هدف گذاری های انجام شده برای دستیابی به نتایج مطلوب ارائه داد.

وی همچنین ضمن ابراز خشنودی از برگزاری نشست مذکور، آن را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای آن مرکز و مجموعه همکاران دانست و اظهار داشت: بی‌تردید حساسیت و دغدغه نمایندگان محترم بویژه اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صداو سیما نسبت به فرایند و عملکرد اجرائی و نهایی مراکز صداوسیما در استانها قابل تقدیر و ستایش است و یقین دارم این موضوع می تواند نتیجه ای مثبت را برای بنده و تمامی همکاران این مرکز در ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه رادیویی وتلویزیونی ایفا نماید.

مدیرکل صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به وسعت زیاد جغرافیایی استان و تنوع کثیر قومی ، فرهنگی ، مذهبی و اقلیمی آن، اظهار داشت: حقیقتا فعالیت فرهنگی بویژه در این سطح و در این استان علیرغم ظرفیت های فراوان که وجود دارد و در اختیار می گذارد کار بسیار سخت و دشواری است اما با دقیق شدن در گزارش عملکرد موجود به جرات می توانیم بگوییم که سطح رضایت مندی عموم مردم و اقشار این استان از برنامه های تولیدی حاصل شده است و حتی توانسته ایم در سطح ملی نیز به افتخارات خوبی در بخش تولیدات رادیویی و تلویزیونی دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان مشکلات موجود و انتظارات خاص مردم حوزه انتخابیه خویش از صداو سیمای مرکز این استان مطالبی را بیان نمودند و ابراز امیدواری نمودند برگزاری این نشست که نشان از توجه جدی قوه مقننه به رسالت ذاتی خود در امر نظارت است تداوم داشته و باعث خیر و برکت گردد.

سپس آقای دکتر عبدالله زاده معاون حقوقی وامور مجلس سازمان صداو سیما با تشریح وضعیت موجود حاکم بر این سازمان به تشریح سیاست ها و رویکرد مدیریتی آقای دکتر عسگری رئیس این سازمان از زمان آغاز فعالیت جدید سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی فعالیت سازمان صداوسیما و مشکلات متعدد در منابع مالی از فعالیت‌های جدی این سازمان در رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعریف سرفصل‌ها و ردیفهای جدید منابع در احکام دائمی ، برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه 96 در طول چندماه گذشته خبر داد و گفت: عمده نتیجه بخشی این تلاش ها هم مرهون عنایت و شناخت کافی عموم نمایندگان خانه ملت بویژه اعضای ناظر مجلس درشورای نظارت بر صداوسیما بود که با شناخت خوبی که از وضعیت حاکم بر این سازمان از نزدیک داشتند در اقناع سایر نمایندگان هم اثر گذار بودند.

وی همچنین گفت: این جدیت و ارتقاء سطح نظارتی شورای نظارت بر صداوسیما که بسیار هوشمندانه و مدبرانه آغاز شده است یقینا باعث خواهد شد که ما بیش ازپیش برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بیشتری داشته باشیم و نقاط ضعف احتمالی خود را نیز اصلاح نماییم.

در ادامه این نشست دکتر غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده این قوه در شورای نظارت بر صدا و سیما اظهار داشت: شورای نظارت بر صدا و سیما تنها شورای نظارتی است که در قانون اساسی ذکر شده است و می بایست گزارش فعالیت های خود را به سران سه قوه و مقام معظم رهبری به صورت دوره ای ارسال نماید.

وی همچنین گفت: مجلس شورای اسلامی به فرموده حضرت امام (ره) در راس همه امور است و می بایست مسئولان و مدیران نظام اسلامی به نمایندگان مردم در خانه ملت در جهت اجرای وظیفه نظارتی که قانون اساسی بر عهده این نمایندگان قرار داده اند پاسخگو باشند و این جزو وظیفه ذاتی و اصلی تمام نمایندگان است. چرا که ما همه در برابر مردم باید پاسخگو باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این دومین نشست و بررسی عملکرد مراکز صدا و سیمای استانها می باشد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با تمام توان حسن نیت خود را در تصویب منابع مالی جدید و و ارتقاء سطح درآمدی این سازمان با توجه به اهمیتی که رسالت این سازمان دارد نشان داد هر چند که شخصا اعتقاد دارم این افزایش در برابر گستردگی کمی و شرح وظایف موجود این سازمان قطره ای در دل دریاست اما محدودیت های کلی حاکم بر کشور را هم همه ما می دانیم . به همین جهت حمایت مجموعه قوه مقننه از سازمان صدا و وسیما زمانی کامل می شود که بعد نظارتی آن را هم تقویت نماییم تا انشالله این حمایت در مسیر صحیح خویش قرار گیرد.

وی در ادامه صدا و سیما را بعنوان موثر ترین نهاد این کشور بر عموم مردم توصیف کرد و گفت : رسالت بزرگ صدا و سیما این است که می بایست دغدغه های مردم و مشکلات و نقاط ضعف و قوت منطقه تحت پوشش خود را شناسایی نموده با دمیدن روح امید و همدلی بتواند دریچه های نوینی را با مشارکت گسترده عموم در حل مشکلات جامعه بکوشد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای استان سیستان و بلوچستان و تاریخ و فرهنگ بی نظیرش ، تنوع موجود چندگانه در این استان را فرصت بسیار مناسبی قلمداد نمود و اظهار داشت عمده مشکلات و معضلات این استان باید به دست بومیان و ساکنان محلی همین استان با مشارکت گسترده در سازندگی آنها باید حل شود و این مهم وظیفه صدا و سیما می باشد. و امید است با این اتفاق صدا وسیمای استان نمادی از گسترش اتحاد و همدلی و وفاداری به آرمان های نظام اسلامی باشد. چرا که انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و می بایست همه ما تلاش نماییم رضایت مندی مردم را کسب نماییم.

در ادامه این نشست آقای قاضی زاده هاشمی عضو ناظر قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته در صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به جدیت شوای نظارت بر صدا و سیما در در این دوره اشاره داشت و گفت:  تصمیم جدی بر این است که شورای نظارت بر صدا و سیما از این پس بعنوان یک شورای کاربردی  و فعال  حضور داشته باشد و با رصد پیوسته مجموعه صدا و سیما بتواند مطالبات نظام و مردم را پیگیری نماید.

وی  همچنین با اشاره به جایگاه رفیع  و حساس این سازمان در افکار عمومی مردم و اقناع مخاطبان اظهار داشت :  علیرغم تمامی تلاش هایی که انجام شده است و در نوع خود خوب هستند اما به اعتقاد بنده می بایست نگاه پرسشگر  و آرمانی را به این عرصه  همواره حفظ نماییم  تا بتوانیم به مطالبات عموم جامعه پاسخ دهیم .

وی  در پایان با ارائه نکاتی پیشنهادهایی در زمینه برطرف سازی نقاط ضعف موجود پرداخت که مورد استقبال  مدیران صدا و سیما واقع شد.

در پایان این نشست تمامی حاضرین از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان  بازدید بعمل آورده و از نزدیک با امکانات آن آشنا شده و در جریان چگونگی تولیدات و آثار رادیویی و تلویزونی این مرکز قرار گرفتند.

همچنین سایت خبری اختصاصی مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با حضور آقای غلامرضا کاتب و احسان قاضی زاده هاشمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

آیینه رسانه ها :

خبرگزاری خانه ملت / بررسی عملکرد صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین ناظران مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

صندوق نظرات

این قسمت صرفا جهت ارسال نظرات مخاطبان گرامی می باشد .

نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیکی :
موضوع :
عنوان :
متن :

Where you can buy Louis Vuitton Replica : How To Generate An A Handbag Collection Handbags (or purses) are a necessary accessory for pregnant women. It is used to store all types of stuffs including hair brushes, wallets, cell phones and etc. There are many types of handbags including size, styles, brand name, and color. However, high quality of the handbag and print varies from company to company. An individual are know one who did this before, consuming consult your man on what company to utilize for creating a customized ladies handbag. Wherever possible always succeed hard for that opportunist intruder. Many handbag thefts occur when passing motorists snatch them through arms of pedestrians, so eliminate this prospect altogether by simply wearing your handbag on the other hand shoulder, a simple yet effective safety lesson! Many women own really one or two "staple" handbags, that use everyday and pair with most outfits. What's more, nearly these handbags end up being neutral in colour - for example, browns, nudes, or plain dark-colored. However, choosing a handbag to mesh with most "looks" does not mean it has to be mundane. Opt for an unique style, while sticking with a neutral colour, and you'll still be in a very position spice up any dress and bag. Alternatively, kick it up a notch by deciding on a handbag with metallic or subtle print detailing. If an individual might be a woman that in order to be wearing the latest in fashion then red handbags are for your corporation. You only desire to look in the celebrity magazine for a few minutes to notice that a red bag is quite popular right now. Red is fashion and a red purse will have your friends jealous and asking you where you found the site. A red bag can be a great fashion accessory and may never always turn heads when you are wearing it. There are even websites that offer design and preview feature for one to really personalize your laptop bag. With this feature, you can experiment with elements, including colors by altering the background color, the positioning of the picture in addition to way the photo had in mind is attached to the bags. It is very that purchase a designer purse from an authorized seller. In case the seller isn't authorized, a straightforward high possibility that the designer handbags he is selling are fake. So as to avoid getting cheated, you should visit a founded handbag organize. cheap imitation handbags, white handbags, affordable handbags
fake louis vuitton belt LOUIS VUITTON sunglasses replica replica Louis Vuitton supreme Backpack louis vuitton artsy replica louis vuitton messenger bag replica louis vuitton duffle bag replica Replica Louis Vuitton sunglasses louis vuitton neverfull replica fake louis vuitton crossbody louis vuitton messenger bag replica louis vuitton backpack replica fake louis vuitton backpack louis vuitton fake fake louis vuitton tas kopen louis vuitton nep tas kopen louis vuitton outlet nederland copie louis vuitton replique Sac Louis Vuitton Sac louis vuitton pas cher chine imitaciones louis vuitton espana bolsos louis vuitton outlet louis vuitton outlet espana borse false louis vuitton napoli imitazioni louis vuitton borse louis vuitton imitazioni perfette online zaino louis vuitton falso borse louis vuitton false borsa louis vuitton replica imitazioni louis vuitton taschen aus der türkei online kaufen Louis Vuitton China online Shop louis vuitton imitate kaufen louis vuitton imitate kaufen Louis Vuitton replica louis vuitton tasche gefälscht kaufen gucci replica fake dior saddle bag Replica Fendi Backpacks replica goyard replique sac hermes replique sac ysl Sac chanel pas cher chine handbags replica Australia cheap hermes bags from china chanel replica Hermes replica uk chanel imitazioni perfette knock off chanel bags imitazioni borse gucci gucci imitazioni borse gucci imitazioni imitazioni dior imitazioni borse dior fake gucci bags sac gucci pas cher chine dior tasche replica imitazioni hermes gucci belt replica hermes imitazioni